Related Posts with Thumbnails

Saturday, July 28, 2012

I'm Back!!



Salam ramadhan buat semua..

Dah hampir setahun 7 bulan aku tak update blog ni. hehe.. Ingat memang nak tinggal camni je, tapi rase sayang plak (tambah2 bile tengok pulus dalam akaun nuffnang tu da makin bertambah-tambah). Tapi duit bukan niat utama aku berblogging ni. Niatnye saje-saje nak cari kawan, nak cari kenalan sambil-sambil berkongsi apa yang aku lalui, yang aku alami, yang aku baca dan yang aku copy paste skit2.. muahahahaha...

Setahun 7 bulan bukan la waktu yang singkat sebenarnya. Aku pn dah mula dengan kerjaya aku yang baru. (Dah 2,3 kali tukar kerjaya dah) Dengan hidup yang makin tersusun dan teratur insyaallah.. dan dengan status baru.. (gua dah bertunang da..). Kalo ada jodoh mungkin hujung tahun ni aku ke jinjang pelamin dengan pilihan hati lepas hampir 5 tahun kitaorang couple dan bergewe..

Harap-harap, segala apa yang baik yang aku mulakan hari ni, tak berakhir disini. Harap2, semuanya dapat la aku teruskan termasuk berkongsi dengan geng2 semua segala ayat, gambar, video dan segala apa benda dalam blog ni *termasuklah iklan2 dalam ni, jangan lupa klik ea..). Kita sama-sama kongsi, dan kita sama-sama dapat faedahnya. hee.. 

Akhir kata, doakan aku bahagia, doakan aku berjaya dalam hidup, insyaallah korang pn akan dapat nikmat yang sama. 

Bukan niat nak sekolahkan korang, tapi kita sama-sama belajar. belajar dari pengalaman, belajar dari kesilapan, belajar dari segala benda yang kita tempuhi selama ni.. 
Salam ramadhan sekali lagi dan selanat berpuasa... (tamat.. 2.05 pagi..)

No comments:

Post a Comment

IKLAN BEST!! KLIK KEJAP