Related Posts with Thumbnails

Monday, August 13, 2012

MERAH

Merah, merah dan merah lagi.. memang meriah la punch kad aku bulan ni.. tak sampai tengah bulan pun lagi, dah 5,6 hari aku datang lewat.. dan hari ni, aku lewat lagi..

Dah kunci jam da pun, dah suruh orang tolong kejutkan, tapi pukul 7.30 pagi gak aku bangun... angkara siapa?? angkara aku la tu.. "tido lewat malam"..  pukul 10 malam keluar, pukul 3 pagi baru reti nak balik.. nak bangun pukul 6.30 pagi, memang susah la aku.. biar tido lewat, janji tido cukup.. kan kan..


Dan pengajaran bagi aku, kalau nak bangun awal, sila tido awal.. keluar 10 malam balik kul 3 pagi tahu tak aku buat apa?? ha.. ni la keje aku..

+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

Berkaraoke lagu raya. hehe.. Berempat je. 3 orang ni la tukang planning, biar pun aku la yang paling kuat sekali melolong....




6 comments:

  1. errrr.............
    nak komen....tapi neh je nak terkeluar...

    *sah x bagun sahur neh.....hehehehe

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  3. Mantap gan postingan nya...lanjutkan dan salam sukses dari @Admin DuniaBola69.
    Di tunggu kunjungan balik nya ya gan....:D

    Agen Poker

    Agen Domino

    Cerita Sex

    Cerita Sex

    ReplyDelete

IKLAN BEST!! KLIK KEJAP