Related Posts with Thumbnails

Thursday, December 9, 2010

Suami-Suami Contoh !!

Jom kita semua pakat usha gambar suami-suami contoh kat bawah ni.. erk!! Korang tak tahu ke suami tu apa?? Suami ni didefinasikan sebagai orang (bukan makanan atau binatang) yang dikahwini oleh seseorang perempuan. Oleh itu.. suami ni adalah lelaki bukan perempuan... so.. jom la kita pakat usha gambar2 kat bawah ni ea. Kita tengok mana yang terbaek.. :P

dan mereka-mereka yang tercalon adalah..



Agak lucah sedikit.. :P

Contoh-contoh suami uzur. Kena suh bini buat kerja..

Dikecualikan.. Kerana si isteri memang kelihatan lebih kuat berbanding si suami..

Hari dera bini sedunia.. haha..

Bini 2. 2 2 dok dalam kandang.. hampeh!!

Wah!! tak sakit bontot ke kak dok cmtu tu??

"Aku syang basikal lebey dari bini" kata beliau..

bukan nak dera.. tapi terpaksa..

haha.. stylo la bro. komfem tak kekal lama..

Di ingatkan disini!! bini untuk disayangi bukan tuk dibinatangi..

mana bini dia ni??


dan gambar-gambar dibawah plak adalah contoh-contoh bini gagah perkasa, suami tak guna apa..




haha.. hebat2 kan. Bukan suami, tapi si isteri yang hebat. Suami-suami diatas ni hanya boleh tercalon sebagai suami contoh tak baik. contoh2 suami zalim.. contoh2 suami tak sayang isteri.. Tu saja dari G untuk entry kali ni. Sayangi la isteri anda..

Sekian dari G, Tinggal2kan la komen anda di bawah ea.. babai~

53 comments:

  1. ini bukan suami mithali..suami haprak ada la..hehe

    ReplyDelete
  2. wah~~~mat saleh ja ka bro,,suami2 melayu/malaysia mcm mana plak kan???hehehe~~~

    lebih kurang jer ka?

    atau lebih banyak,,,hehehe

    ReplyDelete
  3. gua layak tak cari makwe cantik? kehkehkeh.

    ReplyDelete
  4. memang lawak gila!!! heehehahaha! terkentut kentut bila baca :P

    ReplyDelete
  5. hahah memng keja gila2 lah suami dia ni hahah..

    ReplyDelete
  6. jahat btolla... sian bini2 teraniaya

    ReplyDelete
  7. sian betul perempuan2 di atas..he he

    ReplyDelete
  8. huhuhu..kurang asam garam betul la kan...gulanya lagi xd..

    ReplyDelete
  9. hampeh punya laki!
    bini bukan utk dijadikan kuli!grr! :p

    ReplyDelete
  10. tampo halkum jugak kalau de husbnd wat ceni.. adoooi

    ReplyDelete
  11. kah3... suami no 1 je yang baik2.. yg len haram!

    ReplyDelete
  12. sampai hati... tibe2 rase sangat bengang ieeii!! ;B

    ReplyDelete
  13. tu bukan menantu untuk anak aku pada mase depan..tapi hantu dalam rumah aku...hohoh

    ReplyDelete
  14. huhu...mencuit sanubari, melihat gambar2 di atas...yosh!

    ReplyDelete
  15. kejam giler...adeh tu la namanya dayus !
    uisk..isk..tetiba emo lak

    Dear tolong support Momoy dari kumpulan 10 juga yer No. 382 di BPM
    MY RECENT POST : ETUDE HOUSE - Korean Cosmetics

    Jangan lupa VOTE di BBPM No. 382 !!

    ReplyDelete
  16. fuhh..terbaek lelaki camni..baru la bini tak naek kepala..haha..kejam gak la sbrnya..

    Jejaka Terhangat: Tutorial Mengubah Follower Box Ikut Suka Hati Anda..

    ReplyDelete
  17. Tu namanya suami bakal nak kena penampo...hihihihi. Kat luar negara jer tu sb kat Malaysia ni, ramai gak suami yg mithali...

    ReplyDelete
  18. ciannye bini uat mcm tue.. sume takut nak kwin

    p/s jgn lupa vote sy di kump 1 no 22

    ReplyDelete
  19. wkakaka! lawak seyhhh~

    vote blog 44 mulai esok jam 7 pagi! jgn lupa 44! 44! 44!

    ReplyDelete
  20. kalo den jumpo yo,serta merta reject...hehe

    ReplyDelete
  21. memang tk guna kalo lelaki mcm tu..membazir jer lahir kat dunia ni..

    ReplyDelete
  22. sian kat isteri2 d perlakukn begitu...

    ReplyDelete
  23. tersembur air teh aku... tengok gambar2 nih..
    kurung dalam kandang.. tak bleh blaaahh.. wakkakaakaaa

    ReplyDelete
  24. ada lagi ke lelaki macam ni.. gila kejam dush!

    ReplyDelete
  25. hahaha..realiti zaman sekarang mcm tu la..pompuan yang kemudi lelaki..aish~

    ReplyDelete
  26. tak tahan nak gelak tengok gambar2 nih.. hahahahha..

    http://shahdrahman.blogspot.com/2010/12/new-header.html

    ReplyDelete
  27. positive nya, isteri xsuka susahkan suami. akn tlg slagi terdaya hahaha

    ReplyDelete
  28. hampeh pnya laki....tp klaka la en3 nie....:D

    ReplyDelete
  29. dunia dh terbalik,,,isteri lebih perkase dari suami,,,haha

    ReplyDelete
  30. Suami contoh yang terburuk dari ladang.. haha..

    ReplyDelete
  31. nasib baik semunya mat saleh kan. huhuhu.. :P

    ReplyDelete
  32. hahahaha....sengal jer sume pic2 nie....

    ReplyDelete
  33. suami pemalas la tu huhu.. cian isteri die

    ReplyDelete
  34. Kelas hari ni mmg terbaik la cikgu! Hohohooho

    ReplyDelete
  35. kalo laki sy cam ni mmg nak kene panangan lah jawapnye...huhu

    ReplyDelete
  36. truk!! huhu...x baik tau menzalimi isteri4...ish3...

    ReplyDelete
  37. Eei, tk suka lah tengok semua pic ni. Kesian wife dorg >:(

    ReplyDelete
  38. yang kejam..memang kejam.. yang lawak.. kah4!

    ReplyDelete
  39. salam...

    hahahahhahahahahahhaaa.....kalau bukan kerana dah pagi buta..mahu saya gelak kuat2..

    best aaa..pic peluk basikal tu...:)

    ReplyDelete
  40. ahahhaahh..
    suami ke mrk2 nih..
    sengal t0l..

    ReplyDelete
  41. contoh2 suami ZALIM ni..
    haish.. makin menebal rase xnak kahwin..

    ReplyDelete
  42. apa punye laki da....
    ingat bini tu hamba ke..
    kejam sungguh!

    like this post! ^_^

    ReplyDelete
  43. nape ramai sgt kate sengal?? sengal sgt ke?? huh!!

    ReplyDelete

IKLAN BEST!! KLIK KEJAP