Related Posts with Thumbnails

Wednesday, November 3, 2010

Jersi Baru Bolasepak Malaysia 2011


Salam 1 Malaysia. Entry kali ni G nk tunjukkan kt korang gambar jersi terbaru pasukan bolasepak Malaysia 2011 yang mana bagi G jersi lama lagi lawa. Pelancaran jersi ni telah berlangsung di Wisma FAM semalam (3 November 2010) oleh Timbalan Presiden FAM, KDYTM Tengku Mahkota Pahang Tengku Abdullah Ibni Sultan Haji Ahmad Shah.

++++++++++

Jersi ni akan mula digunakan pada perlawan di Sukan Asia yang akan berlangsung lebih kurang 2 minggu lagi yang mana pasukan bolasepak negara kita telah diundi untuk berada satu kumpulan dengan gergasi bolasepak asia iaitu Jepun dan China (tuan rumah Sukan Asia 2010). Harap-harap jersi baru ni akan menaikkan lagi la semangat juang pemain-pemain bolasepak negara kita di Sukan Asia nanti.

++++++++++

Pada mereka-mereka yang berminat untuk memiliki jersi baru pasukan bolasepak Malaysia ini, jangan lupa beli la ea. Jersi ni akan mula di jual pada 8 November 2010 dengan harga RM199 kalo tak silap. Tak mahal sangat la tu kot.. Gambar-gambar jersi baru tu adalah seperti dibawah. Jangan lupa komen ea. Assalamualaikum...


- Jersi home away ngn sweeter pasukan bolasepak Malaysia 2011 -

- Lambang bendera Malaysia di bahagian dada sebelah kiri jersi -

- Tab Nike di bahagian bawah jersi -

- Bahagian dalam jersi dengan tulisan "Tanah Tumpah Darahku" -

- Pasangan kembar bolasepak negara bergaya sakan dengan jersi baru yang mana diorang memang dah komfem tak boleh main kat Sukan Asia nanti akibat masalah kecederaan -


CE CE CE, MEN MEN MEN,
SUDAH BACA, HARAP KOMEN..
~SEKIAN~

21 comments:

  1. best gak.
    mantap dah la pasukan bola sekrang nih.
    perghhhh

    ReplyDelete
  2. mantap la.. tp kna berentap ngn jepun n china masa peringkat kumpulan kat sukan asia nnt. tp xpe la kan.. bley timba pengalaman..

    ReplyDelete
  3. jgn baju je mantap...player ntah pape

    ReplyDelete
  4. cik su suka tengok hero malaya nie..haha...hensem doh

    ReplyDelete
  5. smart ler jersi malaysia skrg.,
    huuuh.,.lps nie br la player ade smngat nak main kn3,.,.

    ReplyDelete
  6. jersi da smart. jadi main pun kena smart gak la

    ReplyDelete
  7. leh tahan gak..paling best sweater tuh sbb aku suka kumpul sweater nike..

    ReplyDelete
  8. bersemangat, mantap dan smart. huhu.. jersi memainkan peranan gak ke??

    ReplyDelete
  9. suke lar jersi nih. mcm bumblebee dah. hahahaha. nanti tgh main dorg transform, kompom menang! dorang kan transformer, hehehhee~

    ReplyDelete
  10. haha. ye lar, mcm transformer. hahaha. jgn mrh :P mereka nih bumbleebee~ hehehhee.

    ReplyDelete
  11. cantik rr design jersi bru....seyes tepikat kat si kembar kontroversi tuh..hehe..

    ReplyDelete
  12. oo.. kalo diorang bumblebee, bini dorang pe plak?? hehe.. jgn terpikat lebey2 da berpunya semua tu..

    ReplyDelete
  13. bini dorang, errrr, ape ekk? ni kerja rumah ke encik pengetua?? susah laa, hahahha.

    ReplyDelete
  14. ha'a.. kerja rumah untuk subjek PJ. hehe..

    ReplyDelete
  15. eh..
    kat rantau panjang rm35 je...
    hehhe

    ReplyDelete
  16. Wow, smart ah jersi malaysia tahun ni.. nak kena grab cepat nih!

    ReplyDelete

IKLAN BEST!! KLIK KEJAP