Related Posts with Thumbnails

Saturday, December 4, 2010

Aktiviti Best Cuti Sekolah : Mandi Pantai


haha.. sape yang tak suka mandi pantai?? angkat tangan tutup ketiak!! Ha.. G da agak da, majoriti orang2 yang datang skoloh ni semuanya suke mandi pantai walaupun G sendiri yang agak tidak pandai dalam bab-bab berenang ni pun tetap suke mandi pantai.

++++++++++

Kat pantai ni macam-macam aktiviti korang boleh buat.. korang boleh mandi pantai, boleh berjemur kat pantai ala-ala mat salleh gitu, boleh buat sukaneka ngan kawan-kawan atau fameli, boleh buat barbeku, amik gambar, layan jiwang, hehe.. dan macam-macam lagi la.. So.. apa kata cuti skoloh kali ni korang ajak la fameli atau kawan-kawan korang piknik kat pantai. Besh.. kalo tak caye pegi la.. Tapi tengok cuaca gak la ea. Jangan dok pegi melepak kat pantai time-time hujan camni. tak elok la.. ombak pn besar, bahaya kalo mandi.. Apa yang penting, selalu la utamakan keselamatan kat pantai tu. Pada yang tak pandai berenang men kat tepi2 je la ea... Selamat bercuti buat semua dan kita layan gambar2 G time berpiknik kat pantai Cherating masa blaja dulu.. hehe..

Sesi Bermain Air


Sesi Berbarbeku

Sesi Bermakan Barbeku


Sesi Berjiwang

Sesi Berspeaking Ngan Minah Omputih


Sesi Berfotografi

haha.. beshkan. Tu la.. G cakap tak nak caye. Apa lagi.. jom la lepak kat pantai ea. mandey!!!

19 comments:

  1. bestnya pantai ;)jeles nie...

    ReplyDelete
  2. mantap. ade minah mat salleh skali. hahaha.

    jom join contest dekat bloggg..

    ReplyDelete
  3. haha..lawa pantai cherating...minah salleh uuu..

    ReplyDelete
  4. uuii..
    minah salleh..
    hu3..
    best r pantai!!!

    ReplyDelete
  5. student DKA rupanya.. dah lama myna meninggalkan kuantan.. Cherating nih salah satu tempat kami menghabiskan masa juga dulu..

    ReplyDelete
  6. uit! minah saleh tu. cuci mata sunggoh kau ea

    ReplyDelete
  7. amboi sakan naaa dok mandi pantai.

    ReplyDelete
  8. minah salleh tu beria sgt nk amik gambar ngn G. layan je la.. kesian kat dorang. hehe.. :P

    ReplyDelete
  9. bestnye dpt mandi kat pantai tu

    ReplyDelete
  10. suka g pantai...
    tp,, xsuka mndi pntai sgt..hehe

    btw,, picha2 2 lawa la.. ^_^

    ReplyDelete
  11. G suka g pntai, G suka mandi pntai.. tp G xreti brenang.. huh!!

    ReplyDelete
  12. huhu.. rasa macam cuti ni tak sempat nak g pantai.. =(

    ReplyDelete
  13. nmpk seronok mandi pantai..nak join jgk..hehe :)

    ReplyDelete
  14. waa...besnye..
    nak join!

    salam ukhwah

    ReplyDelete
  15. salam.. haiishhh anak sapolah tuh
    kai terselak... malusss...

    ReplyDelete

IKLAN BEST!! KLIK KEJAP