Related Posts with Thumbnails

Friday, October 29, 2010

FINAL PIALA MALAYSIA 2010 : Kelantan lawan Negeri Sembilan

"GOMO KELATE GOMO"
"HOBIN JANG HOBIN"

Hari ni adalah hari penentuan, hari ni adalah hari pembalasan, hari ni adalah hari bagi juara.. Tinggal beberapa jam je lagi. Juara dan pemilik Piala Malaysia bagi tahun 2010 akan diketahui. Ini piala yang diidamkan. Penentuan diantara Kelantan dan Negeri sembilan, perhitungan antara si rusa dan kijang, pertembungan antara pahlawan merah (kelantan) dan kuning (negeri sembilan). Kedua-dua pasukan telah bersedia, untuk memberikan aksi dan persembahan yang terbaik malam ni. Anda telah diamanahkan oleh penyokong-penyokong pasukan. Pada penyokong2 diharapkan jaga tingkah laku masing2. Ingat!! yang kita sekarang dalam proses memartabatkan bola sepak dinegara kita. Bukan saja pemain, penyokong juga mestilah berwawasan. Jangan lah perkara2 yang tak elok yang lepas2 tu berulang. Tunjukkan kepada dunia, yang negara kita negara ni pencinta bola sepak yang sebenar.

++++++++++

Perhitungan antara B. Sathianathan dan Wan Jamak Wan Hassan

Pada FAM jangan jadi penghalang. Pada pengadil perlawanan, adillah dalam membuat keputusan. Pada pemain, inilah perang, tunjukan siapa lebih jantan dan pada penyokong, mintak tolong sangat-sangat.. jangan jadi setan, jangan lupa sembahyang, walaupun dok terkurung dalam stadium dari petang..

++++++++++


Kat bawah ni G ada senaraikan kesebelasan utama yang mungkin akan diturunkan malam ni. Segala perubahan tertakluk kepada pengurusan pasukan.. hehe..

BARISAN KESEBELASAN KEMUNGKINAN KELANTAN

Penjaga Gol :
Khairul Fahmi Che Mat

Pertahanan :
Daudsu Jamaluddin
Mohd Farisham Ismail
Rizal Fahmi Abdul Rosid
Zairul Fitrie Ishak

Tengah :
Mohd Shakir Shaari
Mohd Badri Radzi
Mohd Norfarhan Mohamad
Indra Putra Mahyuddin

Penyerang :
Norshahrul Idlan Talaha
Hairuddin Omar


BARISAN KESEBELASAN KEMUNGKINAN NEGERI SEMBILAN

Penjaga Gol :
Sani Anuar Kamsani

Pertahanan :
Tengku Qayyum Ubaidillah
Aidil Zafuan
Shukor Adan
Ching Hong Aik

Tengah :
Mohd Alif Shamsudin
Qhairul Anuar Roslani
Abdul Halim Zainal
S Kunalan

Penyerang :
Idris Karim
Shahurain Abu Samah


Pada mana-mana penyokong yang tak dapat bertandang ke Stadium Bukit Jalil (mcm G ni la), Jangan lupa saksikan siaran langsung perlawana di TV1 atau Astro ARENA (Channel 801). Erm.. satu lagi... jangan lupa bagi sorakan.. "GOMO KELATE GOMO", "HOBIN JANG HOBIN" (G adalah penyokong setia The Red Warrior, Kelantan bole menang 2-o.. sekali lagi "Gomo Kelate Gomo!!")

3 comments:

IKLAN BEST!! KLIK KEJAP