Related Posts with Thumbnails

Sunday, July 29, 2012

Laaa..... Paarrrrr...~

12.57 tengahari, 10 Ramadhan...

Adeeeiii...~ 10 hari puasa, ni lah hari pertama aku tak bersahur. Bukan sengaja tak nak bangun, tapi tak sedarkan diri pada waktu sepatutnya aku bersahur tadi (waktu sahur aku : lingkungan jam 4 pagi hingga 5.30 pagi). Sedih woo... aku dah ciap tapau lauk da malam semalam. Kesian kat kembong 3 rasa ngn sayur kailan ikan masin yang aku tapau tu.. Tak terjamah la dikau dek aku tadi ea.. Nak buat macam mana, dah tak da rezeki kn kn.. 

Bile dah tak bersahur ni, memang banyak la dugaannya.. Dugaan yang paling besar sekali tak lain dan tak bukan ialah.. KELAPARAN~ buktinya.. baru pukul 10 pagi, perot aku ni dah mula mendendangkan iramanya yang tersendiri mengikut rentak lagu najwa latif, "kosong.. kosong.. ooo.. oo.." 

Dan bila perot ni kelaparan, kepala pun mulalah membayangkan makanan yang bukan-bukan dan bermacam-macam.. kejap nak makan pizza, kejap nak pekena nasi lemak, tibe-tibe plak rasa macam nak makan secret recipe cake.. huh!! macam-macam la..

alahai.. teringat makan cake ngn tunang wa la plak..


Dugaan lainnya pula adalah KELETIHAN dan KEPENATAN. Tak sahur bro, mesti la penat kan.. last makan semalam pun time berbuka je.. pastu terus pegi jelajah bundle area bangi ngn kajang. Pukul 11.30 malam dah tercegak plak kat uptown kajang sampai la pukul 1 pagi.. Perot tak ada isi pe2 pun dari lepas berbuka tu tau.. tup tup.. pagi ni bleh tak sedar sahur plak.. huhu.. sadis sunggos~ (dah tido pun pukul 2 lebih, camna la nak bangun kan kan..)

Dan disebabkan aku ni telah diserang ngn dugaan2 yang makin melampau-lampau ni, lebih baik la aku tido kan.. Jam pun dah lebih 1 tengahari ni.. try tido jap la.. besh tao tido tengahari kat opis time bulan puasa camni. Mudah terlena dan terjaga.. tapi tak tao la bley tido ke tak ngn perot lapor cam ni.. tak pe la, aku try!! tak tido makin dilayan lapor ni.. kan berbuka gak aku jap2 lagi.. hehe.. chow dulu.. 

zz..zz..zz..




1 comment:

  1. Did you realize there's a 12 word phrase you can speak to your man... that will trigger deep emotions of love and instinctual attractiveness for you deep inside his chest?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, admire and guard you with his entire heart...

    12 Words Who Fuel A Man's Love Response

    This instinct is so built-in to a man's mind that it will drive him to work better than before to do his best at looking after your relationship.

    In fact, triggering this influential instinct is absolutely essential to achieving the best ever relationship with your man that the instance you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will immediately find him expose his soul and mind to you in such a way he's never expressed before and he will identify you as the one and only woman in the universe who has ever truly appealed to him.

    ReplyDelete

IKLAN BEST!! KLIK KEJAP